Reklamácie tovaru

Vážený zákazník, v prípade ak sa na Vašom zakúpenom tovare vyskytla vada v záručnej dobe, máte plné právo ho reklamovať.

Celý reklamačný proces prebieha ONLINEe-mailovou formou budete podrobne informovaný o celom procese reklamácie, až k jej vyriešeniu.

 

1. Reklamácia musí byť uplatnená najneskôr v 24-mesačnej lehote, nevzťahuje sa na tovar, ktorý má uvedený minimálny dátum trvanlivosti alebo je predaný za zníženú cenu z dôvodu vopred oznámenej vady, s ktorou ho spotrebiteľ vedome zakúpil. V prípade suchého krmiva je to teda 12 mesiacov od dátumu výroby (viď etiketa produktu), ostatné produkty ako maškrty, konzervy a podobne – tiež spotrebná lehota viď obal. Nezabudnite prosím, otvorené balenie krmiva je nutné spotrebovať maximálne do 3 mesiacov.

 

2. Reklamácia sa nevzťahuje na tovar:

  • predaný so zľavou na vadu, pre ktorú bola cena znížená
  • na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním
  • mechanické poškodenie, poškodenie prírodným živlom a podobne: teplota, vlhkosť, nesprávne skladovanie u zákazníka - viď podstránka ako správne skladovať naše granule: SKLADOVANIE KRMIVA (KLIK)

 

3. Reklamáciu prosím uplatnite bezodkladne, v ORIGINÁLNOM OBALE v ktorom bol produkt doručený, aby nedošlo k rozšíreniu vady! a v jej dôsledku k zamietnutiu reklamácie. Všetky informácie ohľadom reklamácie nájdete na stránke https://www.panakei.sk/obchodne-podmienky/ , konkrétne v odstavci Reklamačný poriadok

 

 

POSTUP REKLAMÁCIE:

  • Tovar zabaľte do ochranného a prepravného obalu, aby sa nepoškodil pri spiatočnej preprave ku nám. (ochranná vrchná fólia, bublinková folia proti nárazom, lepiaca páska)
  • Je potrebné vyplniť reklamačný formulár, ktorý stiahnete kliknutím: TU (KLIKNÚŤ)
  • Reklamovaný tovar zašlite prepravnou spoločnosťou podľa Vašej preferencie, spoločne s vyplneným reklamačným formulárom a dokladom o kúpe, na adresu: Panakei Slovakia, s.r.o., Trenčianska 1279/29, 020 01 Púchov.
  • Náklady na balné a prepravu reklamovaného produktu na adresu predávajúceho znáša zákazník.
  • Neposielajte tovar na dobierku, balíček v takomto prípade nebude od nás prebratý. 
  • Reklamáciu vybavíme v čo najkratšom čase, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru.
  • O výsledku reklamácie budete informovaní bezprostredne po ukončení reklamačného konania.
  • Reklamnovaný tovar musí byť vždy zaslaný k nám fyzicky na reklamáciu.