Vážení zákazníci, prosíme, zabezpečte si zásoby vopred do 17.4.2025. Počas veľkonočných sviatkov nebudú objednávky doručované kuriérmi ani expedované z nášho skladu. Objednávky začneme opäť odosielať od 22.4. Po sviatkoch môže dôjsť k dočasnému zdržaniu v dôsledku zvýšeného počtu objednávok. Ďakujeme za pochopenie. 🐰

Reklamácie tovaru a ARS

Vážený zákazník, v prípade ak sa na Vašom zakúpenom tovare vyskytla vada v záručnej dobe, máte plné právo ho reklamovať.

Celý reklamačný proces prebieha ONLINEe-mailovou formou budete podrobne informovaný o celom procese reklamácie, až k jej vyriešeniu.

 

1. Reklamácia musí byť uplatnená najneskôr v 24-mesačnej lehote, nevzťahuje sa na tovar, ktorý má uvedený minimálny dátum trvanlivosti alebo je predaný za zníženú cenu z dôvodu vopred oznámenej vady, s ktorou ho spotrebiteľ vedome zakúpil. V prípade suchého krmiva je to teda 12 mesiacov od dátumu výroby (viď etiketa produktu), ostatné produkty ako maškrty, konzervy a podobne – tiež spotrebná lehota viď obal. Nezabudnite prosím, otvorené balenie krmiva je nutné spotrebovať maximálne do 3 mesiacov.

 

2. Vytknutie sa nevzťahuje na tovar:

  • predaný so zľavou na vadu, pre ktorú bola cena znížená
  • na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním
  • mechanické poškodenie, poškodenie prírodným živlom a podobne: teplota, vlhkosť, nesprávne skladovanie u zákazníka - viď podstránka ako správne skladovať naše granule: SKLADOVANIE KRMIVA (KLIK)

 

3. Reklamáciu prosím uplatnite bezodkladne, doporučujeme v ORIGINÁLNOM OBALE v ktorom bol produkt doručený, aby nedošlo k rozšíreniu vady! a v jej dôsledku k zamietnutiu reklamácie. Všetky informácie ohľadom reklamácie nájdete na stránke: https://www.panakei.sk/obchodne-podmienky/

 

 

POSTUP REKLAMÁCIE:

  • Tovar zabaľte do ochranného a prepravného obalu, aby sa nepoškodil pri spiatočnej preprave ku nám. ( doporučujeme ochranná vrchná fólia, bublinková folia proti nárazom, lepiaca páska)
  • Doporučujeme vyplniť reklamačný formulár, ktorý stiahnete kliknutím: TU (KLIKNÚŤ)
  • Reklamovaný tovar zašlite prepravnou spoločnosťou podľa Vašej preferencie, doporučujeme spoločne s vyplneným reklamačným formulárom a dokladom o kúpe, na adresu: Panakei Slovakia, s.r.o., Trenčianska 1279/29, 020 01 Púchov.
  • Náklady na balné a prepravu reklamovaného produktu na adresu predávajúceho znáša zákazník.
  • Neposielajte tovar na dobierku, balíček v takomto prípade nebude od nás prebratý. 
  • Reklamáciu vybavíme v čo najkratšom čase, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru.
  • O výsledku reklamácie budete informovaní bezprostredne po ukončení reklamačného konania.
  • Reklamovaný tovar musí byť vždy fyzicky zaslaný k nám na sklad, na riadnu reklamáciu. (nestačia fotky)

 

 

Alternatívne riešenie mimosúdnych sporov

 

a) Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho - obchodníka so žiadosťou o nápravu, na adresu: Panakei Slovakia, s.r.o., Trenčianska 1279/29, 02001 Púchov, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu (vytknutie vady) alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak obchodník odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

 

b) Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj subjektom alternatívneho riešenia sporov RSO, ktoré sú uvedené  online na https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

 

c) Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou.

 

Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

V Púchove, dňa 11.03.2025