Doprava a platba

Koľko stojí doprava ? 

  • Kuriér DPD
  • Kuriér GLS
  • Kuriér SPS

Hodnota Vašej objednávky menej ako 85 € - 4,90 €
Hodnota Vašej objednávky viac ako 85 € - ZDARMA

 

Kuriér DPD - balíky odosielame denne do 14:00

Kuriér GLS balíky odosielame denne do 13:00

Kuriér SPS balíky odosielame denne do 12:00

 

Všetky prijaté objednávky po 14:00, odosielame až nasledujúci pracovný deň. ( DPD, GLS, SPS ) 

Kurierske spoločnosti (DPD, SPS, GLS) Vás budú telefonicky kontaktovať na Vaše tel.číslo, ktoré ste zadali v objednávke, v deň doručenia Vašej objednávky. Budete tiež informovaný aj s predpokladaným časovým oknom doručenia, kedy kuriér k Vám príde. (sms alebo e-mail) Vaša objednávka bude doručovaná maximálne na 2 krát. V prípade, že Vám čas doručenia nevyhovuje, viete sa dohodnúť priamo s KURIÉROM (po telefonickej dohode VOPRED), aby Vám balíček doručil na najbližšie výdajné miesto, v blízkosti Vášho bydliska. (viete si vyzdvihnúť objednávku neskôr, podľa vlastnej potreby)

 

 

Osobný odber - Packeta (výdajné miesta)

Hmotnosť balíka od 0 do 5 kg - 2,90 €

Hmotnosť balíka od 5 do 13 kg - 3,90 €


Všetky prijaté objednávky
do 11:30, odosielame ten istý pracovný deň. ( Packeta )

Všetky prijaté objednávky po 11:30, odosielame nasledujúci pracovný deň. (Packeta )


 

Osobný odber - GLS ParcelShop

Hmotnosť balíka od 1 do 13 kg - 3,90 €


Všetky prijaté objednávky do 13:00, odosielame ten istý pracovný deň. ( GLS ParcelShop )

Všetky prijaté objednávky po 13:00, odosielame nasledujúci pracovný deň. (GLS ParcelShop )

 

 

Možnosti platby

Platba kuriérovi v hovotosti alebo platobnou kartou (dobierka) 1,90 €

Platba ONLINE (platobná karta, bank. prevod) - 0 €

 

 

Daňový doklad zasielame automaticky, výhradne iba v elektronickej forme do Vašej e-mailovej schránky. V prípade odoslania objednávky na dobierku sa daňový doklad vygeneruje až v priebehu 3-5 pracovných dní, od fyzického prebratia objednávky od kuriéra. Ak sa Vám nedarí nájsť daňový doklad v e-mailoch, viete ho nájsť po prihlásení do Vášho zákazníckeho účtu v sekcii "Moje doklady". Prosíme, skontrolujte si správne zadanie Vašej emailovej adresy v objednávke, pretože všetka komunikácia prebieha skrz e-mail. (prípadne aj zložku SPAM)