Vážení zákazníci, prosíme, zabezpečte si zásoby vopred do 17.4.2025. Počas veľkonočných sviatkov nebudú objednávky doručované kuriérmi ani expedované z nášho skladu. Objednávky začneme opäť odosielať od 22.4. Po sviatkoch môže dôjsť k dočasnému zdržaniu v dôsledku zvýšeného počtu objednávok. Ďakujeme za pochopenie. 🐰

Časté otázky a odpovede

Potrebujem poradiť. Ako vás môžem čo najrýchlejšie kontaktovať?

Najrýchlejšie nás zastihnete prostredníctvom online chatu na našom webe. Kliknite vpravo dole na tlačidlo kontakt. Prípadne nám môžete poslať e-mail na: info@panakei.sk Sme Vám plne k dispozícii každý deň, vrátane víkendov od 8:00 do 22:00. Naša zákaznícka podpora reaguje promptne a ochotne pomôže s každou otázkou.

Ako si viem objednať produkt na vašej stránke?

Objednávka je jednoduchá. Stačí si vybrať produkt, pridať ho do košíka a postupovať podľa krokov v pokladni. Nemusíte sa registrovať, no registráciou získate výhody ako zľavy, sledovanie histórie objednávok či vernostný program.

Môžem objednať tovar aj telefonicky?

Momentálne neprijímame telefonické objednávky, ale radi vám novú objednávku vytvoríme online cez zákaznícku podporu. Kliknite na tlačidlo kontakt alebo nám napíšte e-mail. Sme k dispozícii každý deň od 8:00 do 22:00.

Musím sa zaregistrovať, aby som u vás mohol nakúpiť?

Nepotrebujete registráciu, kľudne môžete nakúpiť aj bez registrácie. Registrovaní zákazníci však majú prehľad o svojich objednávkach, prístup ku všetkým faktúram, zľavám, vernostnému programu a limitovaným, akciovým ponukám.

Ako môžem za tovar zaplatiť?

Podporujeme platbu kartou cez platobnú bránu GoPay, úhrady mobilom skrz Google Pay / Apple Pay, tiež klasickým prevodom peňazí na účet alebo platbu na dobierku. (kuriérovi zaplatíte v hotovosti pri prevzatí balíka)

Kde uplatním zľavový kupón?

Priamo v košíku kliknite na tlačidlo "MÁM ZĽAVOVÝ KÓD", zadajte kód a potvrďte kliknutím na tlačidlo "Pridať zľavový kupón". Suma sa automaticky prepočíta.

Neprešla mi platba cez platobnú bránu, čo teraz?

Do pár minút obdržíte e-mail s odkazom, cez ktorý môžete platbu jednoducho zopakovať. Ak by e-mail nedošiel alebo by problém pretrvával, kontaktujte nás cez chatkontakt alebo nám napište e-mail, radi vám platbu dodatočne upravíme.

Je môj nákup bezpečný?

Áno, všetky platby prebiehajú cez zabezpečenú platobnú bránu s platným SSL certifikátom. Osobné údaje spracúvame v súlade s GDPR.

Môžem si u vás objednať aj ako firma ?

Áno, pri objednávke stačí zadať IČO a fakturačné údaje vašej firmy. Faktúru obdržíte na e-mail.

Kam všade zasielate objednávky?

Doručujeme do krajín: Slovensko, Česko a Maďarsko.

Aké sú možnosti doručenia a koľko stoja?

Balíky posielame kuriérom DPD, SPS alebo cez Packetu. Cena doručenia začína od 3,90 € na výdajné miesto PACKETY alebo doručenie kuriérom 4,90€.(DPD,SPS) Doprava zadarmo je dostupná až od určitej sumy objednávky.

Je možný osobný odber?

Áno, osobný odber je možný iba počas pracovných dní, od 8:00 do 14:00 na adrese: Trenčianska 1279/29, 020 01 Púchov.

Dajú sa vaše granule kúpiť aj v kamenných predajniach?

Nie, granule predávame výhradne online cez naše oficiálne e-shopy: Panakei.sk, Panakei.cz, Panakei.hu.

Môžem upraviť alebo zrušiť objednávku po jej vytvorení?

Áno, pokiaľ objednávka ešte nebola odovzdaná kuriérskej službe. Kontaktujte nás čo najskôr cez chat vpravo dole kontakt alebo e-mailom.

Kedy bude doručená moja objednávka?

Objednávky expedujeme do 24 hodín každý pracovný deň. Väčšina balíkov je doručená do 24–48 hodín. V prípade vyťaženosti kuriérov môže doručenie trvať o 1 deň dlhšie.

Balík mi neprišiel, niečo v ňom chýba alebo je poškodený, čo mám robiť?

Ak vám balík neprišiel do 48 hodín od potvrdenia expedície alebo je poškodený, kontaktujte nás na info@panakei.sk alebo cez online chatkontakt . V prípade poškodenia priložte fotodokumentáciu a stručný popis problému.

Otvoril som produkt, mám s ním problém, môžem ho vrátiť?

Z hygienických dôvodov, ochrany zdravia a podľa zákona v SR: nie je možné vrátiť už otvorené psie krmivo / psie pamlsky / psie konzervy alebo psie kapsičky.

Chcem vrátiť, reklamovať alebo vymeniť tovar, ako postupovať?

Tovar môžete vrátiť maximálne do 14 dní, ak je neotvorený a nepoužitý. Kontaktujte nás cez e-mail alebo nám napíšte na e-shope vpravo dole:kontakt, zašleme vám presný postup.

Ako dlho trvá reklamácia alebo vrátenie?

Vrátenie tovaru a financií vybavujeme do 3–5 pracovných dní. Reklamácie podľa zákona, najneskôr do 30 dní.

Ako dlho trvá, kým dostanem peniaze po vrátení tovaru?

Peniaze vraciame zvyčajne do 7 pracovných dní, od doručenia tovaru k nám. Peniaze vraciame na účet, z ktorého platba bola pôvodne zaslaná.

Kde nájdem svoje objednávky a faktúry?

Faktúry posielame výhradne e-mailom, do Vašej e-mailovej schránky, do 5 pracovných dní od fyzického prevzatia objednávky. Nájdete ich tiež všetky pohromade aj vo Vašom zákazníckom účte: www.panakei.sk/klient/objednavky

 

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola